Året som har gått del 1

 
2019 har varit ett år fyllt av så väl uppförsbackar, motstånd och elände som glädje, lycka och äventyr. Vi började iallafall året på en trevligt och mysigt sätt genom att jag och Calle åkte upp till Stockholm för att fira min dotter Malins 24-årsdag den 4/1 tillsammans med henne och hennes pojkvän Carl. Vi hade en otroligt fin och mysig dag i Stockholm.
 
 
 
I början av mars åkte jag och Calle på en liten dagsutflykt till Klockaretorpsleden och strosade runt där och hade med oss kaffe och bullar som vi njöt av i solen. 
 
 
I slutet av mars firade vi Mikaels 23-årsdag här hemma i efterskott med hemgjord smörgåstårta.
 
 
Påsken firades här hemma med påskmiddag tillsammans med Calle och mina barn.
 
 
I månadsskiftet april/maj unnade jag mig 10 dagars semester och firade det med Cava tillsammans med Calle.
 
 
 
I slutet av april var jag och Johan, mellersta sonen, på Halvars glass och njöt i solen av våra lyxglassar.
 
 
I slutet av maj somnade vår älskade fina Dessi in 14,5 år gammal. Det blev otroligt tomt efter henne.
 
 
Den 16/6 fyllde min älskling 60 år och det uppmärksammades i lokaltidningen.
 
 
 
Vi firade Calle hemma i hans trädgård med drop in och det kom en hel del gäster för att fira Calle och äta lite gott i solskenet i trädgården.
 
 
 
Midsommarafton firades tillsammans med Calle med festplats i Östra Husby med midsommarstång och underhållning och så lunch, tårta och grillande på kvällen hemma hos Calle.
 
 
 
 
midsommardagen förlovade vi oss.
 
 
Den 19/7 firade vi Mattias 17-årsdag med smörgåstårta här hemma och som vanligt var den hemgjord.
 
 
 
 
I slutet av juli/ början av augusti semestrade vi i Bergslagen och njöt av lugnet i naturen.
 
Sätter punkt här så fortsätter jag med återblicken i ett annat inlägg. Önskar er en riktigt fin helg! 💖
 
 
 
 
Linda

Jadu, livet är inte det lättaste precis.. Men det verkar som du att du har haft ett bra år trotts motgångar finaste Heléna. <3

Ha en trevlig helg! <3 Kramar i massor <3

Svar: Nej, livet är som en berg- och dalbana, så det gäller att ta tillvara på medgångarna 😊 Jag har egentligen haft ett riktigt skitår, men jag väljer att fokusera på det som har varit bra och så hoppas jag att 2020 blir betydligt bättre!
Trevlig helg finaste Linda 💖

Massor av kramar tillbaka till dig vännen 💖💖💖
Heléna

Netti Starby

Vilka mysiga tillbakablickar från ditt år och grattis till eran förlovning i efterskott! <3 Kramis

Svar: Tusen tack fina Netti 💖 Kramar 💖💖💖
Heléna

https://siliiins.blogg.se/

Fin tillbakablick!!

Svar: Tack fina du! Kram 💖💖💖
Heléna

Emma Engström

Så himla mysigt det låter!! Det är ju så roligt att se tillbaka på vad som hänt :D <3

Svar: Tack! Vi har gjort en himla massa mysiga saker under det här året och det är jag tacksam över 💖 Kram
Heléna

Ellen

Så fint att få läsa detta! Kram på dig och gott nytt år!

Svar: Tack fina du! Kram och ett riktigt Gott Nytt År till dig också 💖💖💖
Heléna

Petra Olsson

Vilken härlig tillbakablick 💕stor kram💕

Svar: Tack fina Petra! Stor kram tillbaka 💖💖💖
Heléna

Ellen Gräntz

Så fint att få läsa detta! Älskar såna här sammanfattningar. :)

Svar: Tack fina Ellen 💖 Kram 💖
Heléna

Louise

Låter som en massor med roligheter men tråkigt med katten! Beklagar verkligen fina du! kram <3

Svar: Tack fina du! Kramar 💖💖💖
Heléna

Yasmine

Vilken härlig tillbakablick! Ser fram emot resten :D Kram <3

Svar: Tack så mycket! Kramar 💖💖💖💖
Heléna

Jasmine

Så roligt att få ta del av din årsresumé! Det ser ut som att ni har haft ett fint år, trots en del motgångar säkerligen. Grattis i efterskott ill er förlovning. <3

Svar: Tack så mycket för de fina orden om mina juliga cupcakes.

Kram

Svar: Tack så mycket!!! Dina cupcakes såg ju supersmaskiga ut! Kram 💖
Heléna

Carolina

Vad roligt att få läsa en del av ert år. Låter som om ni haft det trevligt med flera födelsedagsfiranden och annat roligt :)

Svar: Vi har haft massor av mysigt under året och födelsedagsfirandena är ju alltid lite extra mysiga 💖
Heléna