Året som har gått del 3

 
I början av september hade vi kräftskiva hemma hos Calle. Det var jag, Calle och mina söner Johan, Mattias och Mikael. Min dotter Malin och Calles dotter Linn hade annat för sig så de kunde inte vara med.
 
 
 
 
Vi åt och hade trevligt.
 
 
 
Helgen där på åkte jag upp till Stockholm och hade en mamma/dotter dag med Malin. Vi åt stor lunchbuffé och fikade gott och strosade runt och shoppade lite smått och gott.
 
 
I slutet av september var det kulturnatt här så jag och Calle var runt och tittade och lyssnade på det som bjöds.
 
 
 
 
 
Mycket fint att titta på och vi passade även på att hoppa in på Saliga munken där det var Oktoberfest.
 
 
I början av oktober arrangerade jag och en gammal klasskompis en återföreningsmiddag för vår gamla gymnasieklass. Vi tog studenten tillsammans 1989 så vi har 30-års jubileum i år.
 
 
Vi utökade familjen med lilla Signe den 8/10. Vi hämtade henne i Söderköping och då var hon bara 10 veckor.
 
 
 
 
Den 18/10 fyllde jag 49 år och det firade jag och CalleRestaurang Durkslaget med god mat och efter maten gick vi på bio och såg Judy.
 
 
 
 
 
Dagen där på hade jag mina söner och Calle här hemma på lite tapas.
 
 
Årets sista jordgubbe skördades på min balkong den 29/10.
 
 
 
 
Den 2/11 åt vi Thanksgiving mat hemma hos Calle som jag och Calle lagade till. Det blev både jag, Calle, mina söner Mikael, Johan och Mattias, min dotter Malin och hennes pojkvän Carl och Calles dotter Linn. Riktig familjemiddag.
 
 
Den 9/11 flyttade Charlie hem till oss från Vånga. Han var 10 veckor då.
 
 
 
 November avslutades med att jag och Calle promenerade runt på Norrköping Light Festival.
 
 
 
Den 1:a advent fikade vi hemma hos Calle. Det blev jag, Calle, Mikael, Mattias och Linn.
 
 
Jag insåg väldigt snabbt att Charlie och Signe älskade granen - påminner mycket på Piff och Puff...
 
Här avslutar jag min återblick och önskar er alla ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År!!! 💖
 
 
Emelie Andersson

Väldigt fina bilder som du bjuder på, så kul att få ta del av ditt år :)
De är ju för söta i granen :)

Svar: Tack fina du! Ja katterna är helt underbara i granen - mina söta Piff och Puff! Kram 💖💖
Heléna

Linda

Det låter som att du har haft ett bra år trots motgångarna. Hoppas att 2020 blir ett bättre år för dig och din fina familj. <3

Gott nytt år! <3

Massa kramar <3

Svar: Tack fina Linda 💖 Det har varit ett riktigt skitår, men jag har valt att fokusera på det som ger guldkanter i vardagen 💖 Tack fina vännen och detsamma önskar jag dig och de dina! 💖
Gott Nytt År! 💖

Massor av kramar till dig 💖💖💖
Heléna

petra

så kul och fina pojkar du har:) önskar ett gott nytt år till dig ,kramar

Svar: Tack vännen! Gott Nytt År fina du! Kramar 💖💖💖
Heléna