Helgen gick fort

 
Hoppas ni alla har haft en fin helg och inte behövt stressat runt som tokar för att hinna klart med diverse bestyr innan jul. Jag och Calle har varit runt både igår och idag och fixat inför julen så jag tror vi ligger rätt så bra i fas. Har konstaterat att det är väldigt smidigt att åka in på Biltema när man vill ta en enkel lunch mitt i julshoppingen - billigt och mättande.
 
 
Charlie blev 16 veckor igår - stora killen nu, men så otroligt full med bus. Charlie och Signe fick en ny kattlåda igår med tak och det var väldigt spännande tyckte både Signe och Charlie - finns film på detta på min Instagram (helenahelna).
 
 Signe blev 21 veckor igår - tiden går verkligen fort! Calle och jag har varit och köpt julklappar till katterna idag och jag tror de kommer älska julklappen från Calle mest.
 
Nu ska jag roa mig med tvättstugan resten av kvällen varvat med att slå in julklappar. Är ni klara med julkappsbestyren än?
 
Önskar er alla en riktigt fin och mysig fortsättning på kvällen och Trevlig fjärde advent 🕯🕯🕯🕯💖
 
Linda

Jadu, helgerna har en förmåga att gå fort. Har också haft diverse bestyr inför julen under helgen.. både igår och idag. :D Är klar med julklapparna också. :D

Ha en fortsatt trevlig kväll finaste du <3

Kramar i massor <3

Svar: Härligt när julklapparna är klara och de andra bestyren så man i lugn och ro kan invänta julen 🥰
Tack finaste du och jag önskar även dig en riktigt fin fortsättning på kvällen! 💖

Massor av kramar tillbaka till dig vännen 💖💖💖
Heléna

Biggeros

Härligt att allt julbestyr är avklarat÷) Jag slog även in de få klappar som ligger under granen. Idag ska jag pressa gurka och lite annat smått. Trevlig Dan föredopparedan🎄🎅😍
Kram

Svar: Tack vännen! Hoppas du har det helt underbart och har haft fint julfirande så här långt! Stora varma julkramar 💖🤶🎅💖
Heléna

petra

Tittar in o önskar en god jul,kram

Svar: God jul finaste Petra! Kramar 💖💖💖
Heléna

Netti Starby

Maten ser riktigt god ut och vilken mysig dag ni hade. Katterna är så himla söta och ha en fortsatt fin dag! <3 Kramis

Svar: Tack finaste Netti! Hoppas du har en helt fantastisk jul! Stora julkramar till dig 💖💖💖
Heléna

Beatrice

Skönt att ni ligger i fas inför julen och biltema är verkligen ett enkelt och billigt sätt att ta en lunch på!! Hoppas ni får en fin jul ❤️❤️

Svar: Tack - vi har haft en helt fantastisk jul! Hoppas att du också har haft det! Kram 💖💖
Heléna

Emelie Andersson

Åh vad söta nissarna är! 😍 hoppas du får en fantastisk jul! ❤️

Svar: Visst är de underbara! Tack fina du - julen har varit magisk! Hoppas du också har haft en helt fantastisk jul! Kram 💖
Heléna

Jennifer

Ingen julstress alls and I love it :D

Svar: Underbart!!! Hoppas julen blev fantastisk för dig vännen! Kram 💖
Heléna