Nyårshelgen

 
Börjar med att önska er alla en riktigt god fortsättning! Hoppas ni alla fick ett bra avslut på 2019 och en bra start på 2020! Jag hade mina söner Mattias, Johan och Mikael här hemma på lunch på nyårsafton - ett bra sätt att få möjlighet att träffa dem på nyåret.
 
 
När vi ätit och suttit och pratat en stund åkte Mikael och Johan hem till sig och Mattias försvann in på sitt rum för att spela med sina kompisar. Jag svidade om och åkte iväg hem till Calle.
 
 
 
 
 
 
Det är ju inte världens lättaste att få till en bra nyårsbild - framför allt inte när båda är på lika spralligt humör. Vi hade väldigt roligt hur som helst.
 
 
Vi hade en lugn nyårsafton med skaldjursfrossa, bubbel och en massa annat gott. Hade kunnat rullat i säng efter tolvslaget!
 
 
nyårsdagen blev det TP Globetrotter. Riktigt roligt med spänning in på slutet då Calle vann över mig. Vi tog en promenad också i blåsten, men det var inget vidare så vi gick tillbaka hem och drack glögg och tittade på serier på Netflix istället.
 
Idag har vardagen rullat igång med jobb igen och jag har även haft tvättstugan under eftermiddagen så nu tänker jag softa resten av kvällen. Ta hand om er 💖
 
 
Jasmine

Vilka fina bilder på dig och Calle! Ni ser ut att ha haft en riktigt trevlig nyår. Gott nytt år!

Svar: Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar.

Kram

Svar: Tack snälla du! Ja, vi hade riktigt trevligt! Gott nytt år!
Kram 💖
Heléna

Ullie

ni är såå söta ihop calle o du
fina pojkar ja det är ju et å e blir större o hemma mindre ja gillar det inte =) inte lätt o samla alla
Ta hand om dej nu vännen så hoppas vi på ett bra år kramar

Svar: Tack fina du!!! Ja, det känns konstigt att barnen blir äldre och flyger ur boet en efter en. Tack och lov så kommer de ju hem ibland iallafall 💖 Ta hand om dig du också vännen så hoppas vi på ett bra år för oss båda! Kramar 💖
Heléna

Linda

Det låter som att du har haft en bra nyår med dina söner och Calle.. Jag hade en bra avslut på 2019 och en bra start på 2020.

God fortsättning finaste Heléna! <3<3<3 Kramar i massor <3<3<3

Svar: Det hade jag verkligen! Härligt att du också hade det vännen!
God fortsättning finaste Linda! 💖💖💖

Massor av kramar tillbaka 💖💖💖
Heléna

Yasmine

Det låter som en otroligt mysig nyår! Kram <3

Svar: Det var det verkligen! Kram 💖
Heléna

Jessica Högberg

Andra bilden på Er är fantastisk, titta på den en stund <3
Låter som en mysig nyårs helg med barnen på besök, skaldjursfrossa, filmer...
Hoppas verkligen ni alla får ett magiskt 2020 <3

Svar: Tusen tack fina du!
Vi hade en riktigt fin nyårshelg och njöt av lugnet, god mat och god dryck.

Hoppas du också får ett magiskt 2020! ✨🎉

Kramar 💖💖💖
Heléna

Yasmine

Vilka härliga dagar! Så roligt att umgås både med barnen och Calle! Stor kram

Svar: Vi hade det underbart! Stor kram tillbaka 💖
Heléna

Beatrice Jakobsson

Vad mysigt att du hade dina söner på besök!! Låter som en bra nyårsafton!! <3 Hoppas det nya året blir toppen bra!

Svar: Ja, jag älskar när mina barn har möjlighet att komma hem hit och umgås med mig. Hade gärna träffat min dotter också, men eftersom hon skulle tillbringa nyår i Uppsala hade det blivit lite väl körigt för henne. Vi hade en jättefin nyårsafton! Tack fina du och detsamma önskar jag dig!! Kramar 💖💖💖
Heléna

petra

Blev så sugen på hummer nu,åt ingen till nyår haha,så fina pojkar du har och herregud så det blåser här med,kram

Svar: Visst är det gott med hummer! Tack - mina fina barn är jag stolt över precis som du över dina fina! 🥰 Ja, den här blåsten kunde gott blåsa iväg någon annanstans tycker jag!!! Kram 💖💖💖
Heléna

Jasmine

Svar: Tack, glad att du gillar min nya header.
Kram

Svar: Den blev jättefin! Kram 💖
Heléna

Emelie andersson

Åh vilka underbara bilder! Så fina ni är allihopa 😍

Svar: Tusen tack fina Emelie!!! Kram 😍💖💖
Heléna

Jennifer

Åh vad mysigt! :D God fortsättning fina du! :D

Svar: Tack fina du! God fortsättning!! Kramar 💖💖💖
Heléna