Underbar helg đŸ„°

 
Helgen har verkligen varit helt fantastisk! IgĂ„r kvĂ€ll var jag och Calle och hĂ€mtade kinamat. Jag Ă€lskar det, men det var lĂ€nge sedan vi Ă„t det. Blir oftast thai nuförtiden. Jag valde Mixade spett med ris och jordnötssĂ„s. Spetten bestod av nöt, flĂ€sk, kyckling och jĂ€tterĂ€kor - underbart gott! Jag som Ă€r galen i jordnötssĂ„s skulle ha kunnat slevat i mig det som det var utan ris och spett! Vi hade en lugn kvĂ€ll och tittade pĂ„ "StjĂ€rnorna pĂ„ slottet" först pĂ„ Tv och sedan började vi med en ny serie pĂ„ Netflix - "Ödets lĂ„gor". Kommer recension pĂ„ den vartefter!
 
 
Idag tog vi sovmorgon och efter frukosten tog vi en lĂ„ngpromenad bort till Åbackarna. Vi har haft ett fantastiskt solsken idag Ă€ven om det var lite kyligt i skuggan.
 
 
 
 
 
 
 
SĂ„ otroligt vackert att strosa omkring runt Åbackarna. Vi var definitivt inte de enda som upptĂ€ckte att solen behagade titta fram idag, sĂ„ det var en hel del mĂ€nniskor som bĂ„de strosade som vi och andra hade satt pĂ„ sig trĂ€ningsklĂ€derna och tog en löprunda lĂ€ngs med vattnet.
 
Nu önskar jag er en riktigt fin fortsÀttning pÄ kvÀllen! Har ni gjort nÄgot trevligt under helgen?
Kram 💖
 
annelie

vilken fin bild pÄ er , vÀnnen sÄ otroligt gott me jordnötssÄs mumsigt vÀrre..jag har haft en allmÀnt slapp helg ...skönt !
massa kramar finaste du <3 <3

Svar: Tack sĂ„ mycket!!! Det Ă€r verkligen supergott med jordnötssĂ„s 😍 SĂ„ skönt för dig vĂ€nnen med en slapp helg!Massa kramar tillbaka finaste du 💖💖💖
Heléna

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Gud sÄ gott :D. Det dÀr med att du skriver att Àta mer thai, det gör nog jag med. FastÀn det Àr sÄ gott med kinamat liksom glömmer det :).

Svar: Jag tror att det Ă€r att tillgĂ€ngligheten pĂ„ thai Ă€r större sĂ„ att det blir det man oftast tar, men jag gillar bĂ„de kinesiskt och thai 😁
Heléna

Netti Starby

Vad smarrigt med thaimat och vilken hÀrlig promenad ni tog. Jag har ocksÄ varit ute i solen idag och har annars tagit det lugnt under helgen. Ha en fortsatt mysig kvÀll! <3 Kramis

Svar: Promenaden var sĂ„ underbar -fantastiskt att kĂ€nna solen vĂ€rma! Tack fina du och en fortsatt mysig kvĂ€ll önskar jag dig ocksĂ„! Kramar 💖
Heléna

Jasmine

SĂ„ god middag!
Ni ser ut att ha haft en hÀrlig dag i solen!

Svar: Tack sÄ mycket för dina ord till inlÀgget om vÄr första dag i San Francisco.

Kram

Svar: Middagen var underbar - Ă€lskar spett av alla dess sorter 😊 och vi hade helt underbart promenadvĂ€der 😍Kram 💖
Heléna

Linda

Jag Àr ocksÄ galen i jordnötssÄs nÀr jag Àter kina- och thaimat. Det lÄter som att ni har haft en toppen helg! :D
Jag jobbade lite extra i lördags och under söndagen blev hÀlsa pÄ svÀrförÀldrarna. DÀr blev vi bjudna pÄ mat och fika. Och sÄ blev det en promenad ocksÄ. :D

Ha en bra start pÄ denna vecka vÀnnen! <3

Stora kramar finaste Heléna! <3 <3 <3

Svar: Helgen har varit helt fantastisk! HÀrligt att din helg ocksÄ har varit bra vÀnnen!
Tack fina du och detsamma önskar jag dig! 💖

Stora kramar tillbaka finaste Linda 💖💖💖
Heléna

Lisa

Vilka hĂ€rliga bilder :) Vi hade ocksĂ„ sol igĂ„r och det kĂ€ndes som om det var vĂ„r i luften :) Älskar kinamat, Ă€r ju vegetarian men vegetarisk kinamat Ă€r lika gott det :) kram <3

Svar: Tack! Det var verkligen helt underbart med promenad i solen igĂ„r - njöt i fulla drag 😊 HĂ„ller med dig om att den vegetariska kinamaten ocksĂ„ Ă€r god! NĂ€r jag gör wok hĂ€r hemma kör jag ofta vegetariskt. Kram 💖
Heléna

Pauline Hurtig

alltsÄ jordnötssÄs och ris Àr de bÀsta :D

Svar: Visst Ă€r det - skulle kunna Ă€ta det flera gĂ„nger i veckan 😍
Heléna

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag Àlskar currysÄs, det skulle jag kunna Àta med slev. Och dÄ menar jag inte ens Àkta indisk currysÄs utan sÄdan gul, vanlig! ;D

HÀr har jag jobbat den enda soldagen, sÄ nu börjar det bli liiiite tungt alltsÄ. Men jag gör mitt bÀsta, gick pÄ ljusrummet igÄr :)

Svar: Jag förĂ„t mig pĂ„ currysĂ„s nĂ€r mina barn var smĂ„, men nu börjar det kĂ€nnas okej igen 😊
Trist att du missade solen igĂ„r, men du kanske hinner fĂ„ se den en stund idag istĂ€llet? HĂ€r har vi sol idag ocksĂ„ 🙏
HĂ€rligt med ljusrum! Kram 💖
Heléna