Bloggvärldens blommor 🌺🌺🌷🌷🌹🌹

 
När man själv bloggar så kommer man i kontakt med så många fantastiska människor som precis som en själv älskar att blogga och delar med sig av sig själva och sin vardag i olika former.
 
Idag tänker jag hylla tre av de bloggare som jag har haft kontakt med längst. De är väldigt olika personer, men jag tycker att de alla förtjänar att lyftas upp lite extra så här på årets bonusdag - dagen som egentligen inte finns, den 29/2.
 
Först ut är fantastiska Julia som bara är en helt underbar människa! Spontan, glädjespridare, har alltid massor av härliga bilder kopplade till sina inlägg och hon är fantastisk på att få läsarna som kommenterar att känna ett värde i att kommentera. Julia svarar alltid på kommentarerna hon får i bloggen och hon kikar tillbaka till de som har varit inne hos henne och läst. Precis som jag så gillar hon inte de där ytliga människorna som kikar in och lämnar en helt oväsentlig kommentar bara för att man ska kika in på deras blogg - så kallade followinghunters... Ofta ytliga bloggare som egentligen inte är så intresserade av sina läsare utan av att själva få synas... Hur som helst så tycker jag att ni ska kika in hos Julia och hennes blogg hittar ni här.
 
 
Nästa bloggare som jag vill lyfta fram är härliga Petra! Det är lite roligt för både jag och Petra är fyrabarnsmammor och dessutom födda 1970. Petra har en mysig blogg där hon skriver om sin vardag som mamma, husägare och även om hunden Harry som dyker upp lite då och då i bloggen. Petra varvar alltid inläggen med text och bilder så det känns välkomnade att läsa inläggen. Petra är också bra på att kika tillbaka när man har varit inne hos henne. Ni kan hittas hennes blogg här.
 
 
Slutligen vill jag lyfta fina Lindas blogg. Precis som jag så älskar Linda Mumin och hon har en otrolig samling med muggar och annat kopplat till berättelserna om Muminfamiljen. Linda är en snäll tjej som delar med sig av sin vardag. Alltid fina bilder och lite kortare inlägg om vardag, jobb, pojkvännen Patrik och annat som händer i hennes vardag. Linda är mån om sina läsare och svarar alltid på kommentarer hon får och kikar även tillbaka när man har varit hos henne. Jag tycker absolut att ni ska kika in hos henne. Ni hittar bloggen här.
 
 
Nu önskar jag er alla en riktigt fin och mysig lördag! Tänk - nu är det inte långt kvar tills körsbärsträden blommar i Kungsan!!! (Man får drömma sig bort lite när snön kommer tillbaka...) Kram på er 💖
 
Marie

De två översta bloggarna kan jag bara instämma med och dem har jag med följt jättelänge. Den tredje är ny för mig så det måste jag genast kika in

Svar: Roligt att du också har följt dem länge 😊 Ja, kika in till Linda också - en jättehärlig tjej! 💖
Heléna

Anita

Så fint med lite Hyllningar! :D kramis

Svar: Ja, det behövs lite positiva inslag både här och där - viktigt att lyfta varandra 😊 Kramar 💖
Heléna

petra

Nämen tack fina Helena vad glad jag blir nu:) ska titta in till de andra tjejerna oxå:) ja nu vill vi har vår fort haha,överraskad av snö men nu har det smällt bort här i sthlm,kram på dig fyrbarnsmamman.

Svar: Jag kände att du var en av de som jag har följt längst och som jag dagligen kikar in hos så det är klart att du skulle vara en av de tre första att få en hyllning här 😍Här har snön också börjat att töa bort. Längtar verkligen efter våren nu! Kram tillbaka 25-åringen 😘💖
Heléna

Lisa

Håller med dig, man kommer i kontakt med många härliga människor när man bloggar :)
Ska absolut kolla in dom du tipsade om :)
Vilka fina bilder, verkligen helt underbara <3
Ha en fin lördagskväll kram <3

Svar: Eller hur! Jag är riktigt glad att jag har hittat dig här också 😊Hoppas du också kommer att gilla deras bloggar.
Tack! Jag älskar blommor och har en tendens att fylla datorn med mina eviga blomsterbilder 😁🌷🌹🌺
Tack och detsamma önskar jag dig! Kram 💖
Heléna

Netti Starby

Julia och Petra följer jag också och älskar deras bloggar. Ha en fortsatt mysig helg fina du! <3 Kramis

Svar: Tack fina du och detsamma önskar jag dig! Kramar 💖
Heléna

Linda

Nämen vad roligt att du nämnde min blogg.. Vad glad jag blir! :D

Ha en bra lördagskväll med mello. <3

Stora kramar till finaste Heléna! <3 <3 <3

Svar: Du har så fin blogg och du är en så genuint fin människa så jag ville lyfta fram dig lite extra vännen! 💖
Tack fina du och detsamma! 💖

Stora kramar tillbaka finaste Linda 💖💖💖
Heléna

Emma Engström

Tycker det är SÅ roligt vad mycket bra boggen faktiskt ger en, så roligt att man kan hitta så fina personer att ha kontakt med! Har träffat så många fina personer genom bloggen som jag är riktigt tacksam för :D Så fina ord du delar, fantastiskt inlägg <3 KRAM fina du <3

Svar: Ja, man hittat verkligen helt fantastiska människor här i bloggvärlden ☺️ stor kram fina du och ha en underbar kväll 💖💖💖
Heléna

ajlimullersandvik.blogg.se

Men Heléna, baaaaabe!!! NU GRÅTER JAG PÅ ALLVAR TÅRAR i ren glädje... Du gör mig så glad och ödmjuk och jag är så tacksam... vet knappt vad jag ska säga, var absolut inte beredd på detta!!! <33<33<3<3<3<3<3<3<3<<33<z33 <--- ja du ser XD <3 KRAM!!

Svar: Klart att bloggvärldens bästa babe ska hyllas lite extra!!! ❤️ Hoppas du har haft en underbar kväll trots att Drängarna inte gick till final 😘 Kraaaam finaste baben 💖💖💖
Heléna

Wifeey

Men så roligt och så fint av dig att du hyllar olika bloggare :D

Svar: Tack så mycket 😊 Kram 💖
Heléna

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Så fint du skriver om dessa bloggar. Visst är det så där att man faller för vissa lite extra. Man blir ju speciellt glad över sådana som man verkligen känner likheter med. Det är väl i stort dem jag följer allra helst :).

Svar: Ja, det är ju roligare att läsa bloggar som man har ett utbyte av att läsa 😊
Heléna

Ullie

men ja åh älskar det tur att de snart blommar love love

ja det är fina bloggar fina tjejer

men du kan ju köpa videkissar på blomster affär de är ju oäkta liksom . sen tror ja eller om du ska testa o se ja plockar o sen har ja inget vatten i å blir ingen här allergisk
kram finis

Svar: Jag gillar verkligen de här bloggarna (din också givetvis vännen!) 😍
Jag fegar och törs inte chansa. De som säljs i affären har de bara slutat att ge vatten så de inte ska slå ut i blom, så jag törs inte riskera att de spricker upp... Vet att jag är en fegis för jag tycker verkligen att de är superfina, men bättre ta det säkra före det osäkra 😁

Stor kram finaste du 💖
Heléna

Amanda (Swedish Passport)

Åh så fantastiskt inlägg, heja bloggkärlek! Måste ju även passa på att hylla dig, fina Heléna! Blir alltid så glad när jag ser ditt namn i både mitt eget kommentarsfält men även hos andra då du alltid skriver så himla fina och genuina kommentarer, KRAM!

Svar: Eller hur - heja bloggkärlek 💖💖💖 Tack!!!! Nu blir jag riktigt rörd!!!! 💖💖💖 KRAM finaste Amanda 💖💖💖
Heléna

Eva`s blogg

Men va fint av dig att lyfta fram dessa tjejer, jag skall kika in där när jag har mer tid, för snart skall jag i väg o jobba :) men jag håller med dig till 100% kram å fin söndag

Svar: Tack! Ja gör det! Hoppas du har haft en bra dag på jobbet 😊Tack och detsamma! Kram fina 💖
Heléna

Yasmine

Så fint att hylla andra bloggare, det är helt rätt! Och Petra verkar ju vara en riktigt härlig människa :D Kram

Svar: Ja, det är viktigt att vi bloggare stöttar varandra 😊 Petra är verkligen en härlig människa och det är Linda och Julia också 😊 Kram 💖
Heléna

Sara Ekman

Jaa, det är så roligt att få "bloggvänner" <3

Svar: Visst är det! Jag har träffat en himla massa med trevliga människor genom bloggandet 😊💖
Heléna

Tess

Underbart med hyllningar o gud va vackra blommor - längtar till sommaren 😆😍😍

Svar: Ja, så viktigt att vi som bloggar lyfter varandra 💖 Visst är de vackra - jag längtar verkligen till sommaren också 🌺🌹🌷😍💖
Heléna