Så var det fredag igen 🙌😃

 
Idag blir min lilla Charlie 5 månader! Han har vuxit rejält sedan han flyttade hit när han var 10 veckor. 
 
 
Charlie och Signe är på bushumör idag så jag har lekt med dem en rejäl stund. De brukar sysselsätta sig själva, men uppskattar alltid när man leker med dem.
 
 
Tänk att Charlie har varit så här liten!!!
 
 
Igår gjorde jag något så ovanligt som att äta semla! Någon som är förvånad? Njeee.... årets sjätte, men det smakar fortfarande lika gott!
 
 
Jag träffade min fina vän Cissi igår eftermiddag och fikade med henne på Lindahls. Vi gick i högstadiet tillsammans och har haft kontakten under alla år, men i olika utsträckning. Nu var det länge sedan vi sågs så vi tog en långfika och pratade ifatt
 
Blir ett kort inlägg idag för jag har tvättstugan nu samtidigt som jag bloggar så jag måste nog se till att skifta i maskinerna strax. Har ni några roliga planer för helgen? Jag och Calle ska eventuelltbio och se "1917". Den verkar bra även att jag egentligen inte är så mycket för krigsfilmer. Föll för storyn i trailern. 
 
Ha en underbar fredag! Kram 💖
 
 
familjenkaotisk.blogg.se

Du har ny header ser jag, jättefin men änderna i snön :) Dom är så underbara dina kissar. Grattis till Charlie på 5 månaders dagen :) <3 Har nog också ätit ungefär 6 semlor i år :) Det är ju så himla gott. Ha en fin fredagskväll kram <3

Svar: Tack! Ja, jag kände att det var dags nu när det snart är ny månad. Ingen snö här, men man kunde ju hoppats på det så barnen får ett vitt sportlov. Tack så mycket! Underbart att det inte bara är jag som älskar semlor!!! Tack fina du och detsamma önskar jag dig! Kram 💖
Heléna

Annie - Stora Små Äventyr

Så gosigt och mysigt med busiga katter :) Älskar när min sjuåriga katt får sina busryck :)
Mysigt med fika, kul att ni har känt varandra så länge och hållit kontakt! Och gott med semla :) Jag har faktiskt inte ätit någon semla i år (än).

Svar: Visst är det underbart med busiga katter 😍 Din Selma är så himla fin 😍Ja, det är mysigt att fika och prata ifatt när man inte har så mycket tid i vardagen att träffas och jag älskar verkligen semlor!!! 💖
Heléna

Netti Starby

Dina katter är så himla söta och grattis till Charlie. Vad gott med semlor och ha en fin kväll! <3 Kramis

Svar: Tack - de är mina "stressbollar" - får mig att varva ner och tänka på annat 😆😍 Jag älskar verkligen semlor!!! Tack fina du och detsamma önskar jag dig! Kramar 💖💖
Heléna

Linda

Tiden går fort.. Semla, det var inge ovanligt. Jag har ätit 2 semlor hithills plus semmeltårtan.

Här har jag/vi inte planerat så mycket. På söndag ska vi till Patriks bror och gosa med en bebis. Det blir första gången vi träffar henne, då hon är en vecka idag.

Ha en underbar helg finaste du! <3

Stora kramar till dig vännen Heléna! <3 <3 <3

Svar: Älskar semlor!!! Låter mysigt att träffa bebisen.
Tack finaste du och detsamma önskar jag dig! 💖

Stora kramar till dig vännen 💖💖💖
Heléna

Marie

Oh så gott med semla och fika, samt så söt misse

Svar: Jag älskar semla - så himla gott!!! De är riktiga sötnosar mina små kissar 😍
Heléna

ajlimullersandvik.blogg.se

menååå mycket bra grejer! Jag har inte kontakt med en enda från högstadiet. Kommer inte ens ihåg vad de flesta hette XD

Svar: Det är inte så många från just högstadiet jag har kontakt med heller, men det är några stycken iallafall 💖💖
Heléna

ajlimullersandvik.blogg.se

Fast kom på! Har god kontakt med en från mellanstadiet! Det tycker jag gills ;D

Svar: Absolut att det gills - absolut!!! 😁💖
Heléna

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Jag har ätit förvånansvärt få semlor i år. Märkligt för jag älskar semlor :). Än är dock inte säsongen slut ;) . Katter är underbara små djur :)

Svar: Du hinner säkert med en himla massa med semlor du också 😁 Visst är de det! Jag älskar mina små katter 😍
Heléna

Veiken

Dina små kissar ser ut som tvillingar! Otroligt lika, men du kan väl skilja dom åt! Jättefina bilder hela vägen!
Det är alltid roligt att träffa vänner även om det ibland är långt emellan!
Kram och trevlig helg!

Svar: Tack fina du! Jo jag ser skillnad på dem, men när de rullar ihop sig tillsammans när de sover ihop är det svårt att se vart den ena börjar och den andra slutar. Det fina med riktiga vänner är att man kan ta vid och fortsätta samtalet där man slutade senast oavsett om det går en vecka eller ett år mellan tillfällena. Tack! Kram och en riktigt fin kommande vecka önskar jag dig 💖
Heléna

Anita

Jisses vad söta dom är!! :D

Svar: Visst är de - mina små älsklingar 😻😻
Heléna

petra

söta kattisar, så kul med bio för dig ,ramar o fin lördag

Svar: Visst är de söta! Det blev ingen bio nu i helgen - vi prioriterade bort det och njöt av solskenspromenad istället och lite annat som fick oss båda att koppla av och varva ner. Tror det blir den filmen någon gång under nästa vecka istället. Kramar och ha en underbar kväll vännen 💖
Heléna

annelie

så söta kattbilder vännen .....låter som en bra helg...ja semla e gott mums har själv inte ätit någon än ...:( du får ha de bäst kram kram

Svar: Tack vännen! Jag älskar mina små galna katter - de är helt underbara! Jag älskar semlor, så jag skulle kunna äta det varenda dag tror jag. Tack fina du! Hoppas du får en riktigt fin kväll och underbar vecka som kommer! Stor kram 💖
Heléna

Pauline Hurtig

så söta kissemissar, roligt med ett sådan tunnel

Svar: Visst är de fina mina små kissar! De älskar sin kattunnel och leker massor i den dagligen. 💖
Heléna

Sara Ekman

Åh så söta de är <3

Svar: Visst är de 😍
Heléna

Emma Engström

Åh tiden går alldeles för fort, man vill inte att de ska bli stora haha! SÅ söta bilder <3 Kram på dig <3

Svar: Tack - visst är de söta mina små missar! Kram tillbaka fina Emma 💖💖
Heléna

Pernilla

Vi går alldeles för sällan på bio. OM vi går, brukar det bli barnfilm och senast såg vi frost 2 men äldsta barnbarnet.
Planen för helgen har varit hundträning under lördagen och bowling med äldsta dottern och två barnbarn. (Ja, hon har redan gett oss flera barnbarn)
Söndagen stavas jobb! Egna företagare och jag ligger efter precis som maken.
/P

Svar: Hoppas att ni fick det trevligt på bowlingen! Mysigt med barnbarn - hoppas jag också får förmånen att bli både mormor och farmor vartefter. Förstår att det blir mycket jobb som egenföretagare - hoppas dock att ni har kunnat njuta av det fina vädret idag! Kram 💖
Heléna

Wifeey

Men så söta kissemissar du har :D
Sååå gott med semlor och mysigt sällskap ser de med ut att ha varit :)

Kram

Svar: Visst är de fina mina små kissar 😍Semlan var underbar och fikasällskapet gjorde att det blev en supermysig fika 😊
Kramar 💖
Heléna

Jennifer

Men oj så stora de redan har blivit :O

Svar: Visst har de!!! Fattar inte att de växer så fort!!! 😆💖
Heléna

Beatrice Jakobsson

Mums med ännu en semla som åker ner i magen! 😍 Vad härligt att träffa en gammal vän och prata i kapp!

Svar: Japp - känns som att jag har avverkat dem på löpande band, men nu har jag haft ett uppehåll ända sedan i torsdags 😁 Underbart att träffa gamla vänner och prata ikapp - väldigt uppskattat 😍 Kram 💖
Heléna

Ellen Gräntz

Men hur söta katter!! Åh!

Svar: Visst är de underbara min små kissar 😍💖
Heléna

Tess

Gud vilken söt katt :D älskar att se bilder på katter när de leker o busar i sin egen lilla värld

Svar: Ja, de är helt underbara mina små charmtroll! De är verkligen underhållande att titta på när de busar med varandra 😁💖
Heléna