Glest mellan inläggen 🌞

 
Hej på er! Det ekar verkligen tomt här inne i bloggen just nu, men när solen kikar fram eller när balkongpyssel eller trädgårdmys pockar på uppmärksamheten så måste det få gå före bloggandet hur roligt den än är att blogga och att kika runt inne hos er alla fina läsare. Hoppas allt är bra med er och att ni får njuta av det fantastiska sommarvädret! Blir ett kort inlägg idag för jag ska försöka att svara ifatt på en gigantisk rad av kommentarer i tidigare inlägg innan jag ska iväg och jobba.
 
Bjuder på några bilder från senaste veckan.
 
 
 
 
 
 
Kram på er 💖
Anonym

Ibland räcker inte tiden till och man måste prioritera före allt annat. Alltid lika härligt när du skriver ett inlägg och visar bilder på dina blommor=)
Ha en bra dag vännen <3
Kram
Biggeros.blogg.se

Svar: Tack så mycket fina du!!!Stor kram vännen 💖💖💖
Heléna

Amanda (Swedish Passport)

Åh så härligt! Och det gäller ju faktiskt att passa på att vara ute när det faktiskt är soligt och varmt, sitta inne vid datorn har vi ju trots ett helt vinterhalvår till ;)

Svar: Eller hur! Det gäller att njuta av sommaren 😍 Kram 💖
Heléna

ambivertaliv.blogg.se

Klart du ska njuta av vädret och ta tillvara på fix- och pysselsuget!

Svar: Det har jag verkligen gjort - så underbart med sommar och framför allt semester 😁 Kram 💖
Heléna

Netti Starby

Nu får man verkligen passa på att njuta av vädret och vilka härliga bilder <3 Kramis

Svar: Ja, det var tur att jag gjorde det för nu har vädret inte direkt visat sig från sin bästa sida de sista två veckorna... Hoppas allt är bra med dig vännen! Kramar 💖
Heléna

Mirjam

Jamen det finns ju verkligen annat att göra än att blogga nu, vi måste få njuta av sommaren och solen, så gör det!! Kram på're

Svar: Eller hur! Man får verkligen ta tillvara på det fina vädret när det behagar infinna sig 😁 Kram 💖
Heléna

Emma Engström

Vad roligt att du kikar in och lämnar ett litet inlägg, bättre något än inget får vi tänka! Kul att få höra att du lever i alla fall <3 Vi ska ju verkligen njuta av det fina vädret och ta vara på alla stunder!! Underbara bilder från veckan vännen <3 Njut nu och ha en underbar dag fina Heléna <3 KRAM

Svar: Tusen tack finaste Emma! Stor KRAM 💖💖💖
Heléna

Louise

Åh va roligt håller också på i trädgården när vädret är bra! :D <3

Svar: Det är verkligen avkopplande att hålla på i trädgården 😁 Kram 💖
Heléna

Lisa

Håller med dig fullständigt. Är det fint väder finns det annat att göra än blogga :)

Underbara bilder ! :)

Ha en fin fortsättning på tisdagen kram <3

Svar: Tack fina du! Ja, det gäller att ta tillvara på sommaren och solens strålar!Kram 💖
Heléna

Yasmine

Fina bilder. Helt rätt att göra annat roligt när solen skiner! Önskar dig en fortsatt fin dag vännen ❤️

Svar: Tack vännen! Stor kram 💖
Heléna

Pauline Hurtig

vad härligt!

Svar: Eller hur 😁 Kram 💖
Heléna

Linda

Jag förstår dig även om jag saknar dig här i bloggvärlden. Men jag följer ju dig på instagram så jag får ju lite inblick på vad du hittar på. :D

Ha en bra tisdagskväll finaste vännen! <3

Massor av stora kramar finaste du! <3 <3 <3

Svar: Tack vännen! Massor av stora kramar tillbaka finaste du 💖💖💖
Heléna

Alice

Såklart man passar på att njuta av vädret när det är så här fint! ^^ Kram! <3

Svar: Ja och det var en himla tur att jag gjorde det med tanke på det väder vi har nu 😆 Kram fina du 💖
Heléna

Sara Ekman

Ja man får passa på att njuta av sommaren o värmen när den är framme <3

Svar: Eller hur! Man kan aldrig få för mycket av frisk luft och solsken 😁 Kram 💖
Heléna

Petra Olsson

Så mysiga bilder🌸känn ingen bloggstress vi väntar och vi kommenterar hos dig 🌸jag funderar på att minska min skärmtid och vara helt fri 2-3 dar 🙈för att bara vara i nuet 💕kramar

Svar: Låter sunt att vara i nuet vännen 🥰 Stor kram vännen 💖💖💖
Heléna

Anonym

Härligt & visst blir det så under sommaren bloggen finns ju kvar, låter som ni kommer få en fin semester :) ja det är skönt att bara vara här hemma,,,,njut av dagen kram

Evas blogg

Svar: Ja, det gäller verkligen att ta tillvara på de soliga dagarna 😊 Kram 💖
Heléna

Anonym

Det var jag som skrev kommentaren :)

Evas blogg

Svar: Jag såg det 😊 Kram 💖
Heléna

Evelina

Vilka härliga bilder! Hoppas du har haft en bra förmiddag💖

Svar: Tack så mycket! Hoppas du har haft en riktigt fin helg! Kram 💖
Heléna

Yasmine

Dessa bilder får mig att inse att jag knappt fotat blommor alls i vår. Måste ta och göra det snarast känner jag! Kram till dig vännen ❤️

Svar: Kram tillbaka vännen 💖
Heléna

Emelie Andersson

Ibland kommer andra saker emellan och solen frestar :) vilka fina bilder du bjuder på! <3

Svar: Ja, man får passa på att njuta av sommaren när det är fina dagar (fast nu har vädret inte varit något vidare ett tag förstås...) Tack! Kram 💖
Heléna

annelie

fin bild på dig vännen :D , hoppas du har en fin kväll och förstår att man inte kan blogga jämt ;) kramizar <3

Svar: Tack så mycket vännen 💖 Detsamma önskar jag dig! Kramar 💖💖💖
Heléna

Ullie

så fint du har vännen på balkongen . måste va mysigt o sitta där . satt ute länge på min sida men nu vid 21 blev det kall när solen går ner

va duktig du är på att odla
kram min fina vän

Svar: Tack vännen! Jag är så glad över att jag har min balkong 😍
Kramar tillbaka min fina vän 💖💖💖
Heléna

Ellen

Naturligt att man spenderar mer tid utomhus än framför datorn nu när sommaren är här. Men kul att läsa vad du gör när du väl skriver! :)

Svar: Tack! Ja, det gäller att vara ute när man kan när sommaren är här 😊 Kram 💖
Heléna

Wifeey

Alltid så fina bilder ♥
Ja, äntligen har värmen kommit och det är så otroligt skönt :D

Kram på underbaraste dig ♥ ♥ ♥

Svar: Tusen tack fina du!! 💖 Nu verkar värmen ha gett sig iväg igen - hoppas den hittar tillbaka snart! 🙏
Stor kram tillbaka underbaraste du 💖💖💖
Heléna

enna

Bara njut av det underbara vädret så länge det varar :)

Svar: Jag gör mitt bästa 😊 Kram 💖
Heléna

Emma Engström

Kikar in och hoppas verkligen det är bra med dig! Stor kram <3

Svar: Tack fina du! Ja, det är helt okej med mig - njuter av min semester! Stor kram tillbaka hjärtat 💖
Heléna

Carolina

Härligt att få lite uppdatering, trots att det är glest mellan inläggen. Men det tyder bara på att man har annat, roligt att göra :D samma sak gäller det för mig men av andra orsaker. Hoppas man blir piggare snart för bloggen ;) <3

Svar: Ja, ibland finns det mycket tid för bloggande och ibland blir det lite sämre med den varan 😁 Stor kram fina du! 💖💖💖
Heléna

louisechf.se - recept, matbilder och vardagslyx

Känner igen det där, och så massor av jobb jobb jobb på det. Ibland önskar man att dygnet hade fler timmar. Är så glad i alla fall för det härliga sommarvädret vi ju har. Ljuvligt! Kram

Svar: Det vore verkligen smidigt om dygnet hade fler timmar, men nu får vi väl helt krasst acceptera att det inte är så 😁 Jag är glad över att jag passade på att prioritera att vara utomhus min första semestervecka för de senaste två har ju inte direkt bjudit på något kanonväder... Kram 💖
Heléna

Hilma Eklund

Det får vara lite glest mellan inläggen ibland, vardagen skiftar ju mellan super-busy och bara busy hihi 🥰 hoppas du har en fin helg! Kram 🌸

Svar: Tusen tack fina du och detsamma! Kramar 💖
Heléna

Bland Kastruller och Vinglas

Jodå, det är nu man vill vara mer ute än inne. Det är en härlig tid och man suger åt sig solstrålarna och trädgårdslyckan.
Kram Kajsa

Svar: Visst är det härlig med solskenet och allt pysslande med växterna 😍Kram 💖
Heléna

Annie - Stora Små Äventyr

Verkligheten måste ju gå före bloggandet och surfandet på nätet :P Man märker det generellt tycker jag att aktiviteten i bloggvärlden minskar nu när det är varmare och soligare :)

Svar: Visst är det ändå ett sunt tänk att välja solen, naturen och uteliv när man har möjlighet till det 😁 Kram fina du 💖
Heléna

Maolion

Så härliga bilder <3

Svar: Tack så mycket 😊 Kram 💖
Heléna

Veiken

Halloj! Är bara inne och önskar dig och din familj en härlig midsommar!
Kramar

Svar: Tack så mycket! Hoppas du hade en riktigt fin midsommar! Kramar 💖
Heléna

louisechf.se - recept, matbilder och vardagslyx

Kul att se dig, önskar en häääärlig sommar! Kram

Svar: Tusen tack fina du och detsamma!!! Kram 💖
Heléna

Biggeros

Alltid lika roligt när jag får läsa ännu ett inlägg från dig. Jag hänger med på ett eller annat sett. Hoooas att du har haft en fin midsommarhelg <3
Så mysiga sommarbilder!!
Kram

Svar: Tack! Ja, vi har ju lite koll på varandra även utanför bloggen vännen 💖 Tack! Jag hade en helt underbar midsommar!Kram 💖
Heléna

Fotograf - FuckCancer - Tessie

SV; Tack för din omtanke, och värme! <3 Det ger så mycket när man är nere på botten. Kram

Svar: Stor kram fina du 💖💖💖
Heléna

Jasmine

Vill bara skriva en rad för att berätta att jag tänker på dig.
Kram

Svar: Tack fina du!!!Kram 💖
Heléna

Lisa

Kikar in för att höra hur du har det i värmen :)

Kram

Svar: Tack så mycket vännen! Jag har bara haft en liten paus, men nu är jag tillbaka i en ny tappning 😁💖Kram 💖
Heléna

Josäfin Andersson

åh vad mysig balkong :D

Svar: Ja, jag är så glad över att jag har den 😁 Kram 💖
Heléna

Biggeros

Saknar verkligen din närvaro på i bloggvärlden. Saknar dig finis <3
Kram

Svar: Tusen tack fina du!!! Nu är jag tillbaka igen och jag har saknat dig också!!! Kram 💖💖💖
Heléna