Paus

 
Hej på er! Kikar bara in för att berätta att jag kommer att ta en bloggpaus veckan ut så jag är tillbaka igen nästa måndag. Känner att jag måste lägga fokus på återhämtning just nu för kombinationen att jobba halvtid, fortfarande ha besvär av utmattningen och hemsk smärta i kroppen är inte ultimat. Tror vila är det enda som kommer hjälpa just nu om jag ska klara av att sköta jobbet och orka med mina nära och kära. Stor kram på er och på återseende 💖💖💖
Linda

Det gör du rätt i finaste vännen, så hörs vi när du är tillbaka. Det kan vara bra med bloggpauser ibland. <3

Ha en bra vecka nu. Massor av stora kramar finaste du! <3 <3 <3

Svar: Ja, det var skönt att ta en paus, men nu är det roligt att vara tillbaka 😊
Tack och detsamma finaste vännen! 💖

Massor av stora kramar finaste du! 💖💖💖
Heléna

karina

Ta hånd om deg <3 Kram <3

Svar: Tack så mycket vännen! 💖 Kram 💖
Heléna

Emma Engström

Du gör helt rätt i att ta en paus om det är vad du känner, man ska lyssna på kroppen och huvudet! Ta nu hand om dig i massor fina Heléna så hörs vi om en vecka <3 KRAM

Svar: Tack finaste Emma! Nu är jag tillbaka igen 😍 KRAM 💖💖💖
Heléna

Mirjam

De närmaste och jaget är viktigast <3 Ta det bara lugnt och så ser vi fram emot till dagen du är tillbaka, kram!

Svar: Tack! Nu är jag tillbaka efter en välbehövlig paus så nu känner jag mig i fas igen 😊 Kram 💖
Heléna

Netti Starby

Helt rätt beslut om du känner så och ta hand om dig! <3 Kramis

Svar: Tack! Det var verkligen rätt beslut 😊 Kramar 💖
Heléna

Pauline Hurtig

hoppas du for ro och har en fin vecka <3

Svar: Tack fina du! Det har jag verkligen haft! Kram 💖
Heléna

Elin

Ta den tid du behöver och ha en underbar vecka! Kramar

Svar: Tack så mycket! Kramar 💖💖💖
Heléna

Evelina

Oj då ja du måste lyssna på din kropp! Kom tillbaka när du känner dig bättre! Kram

Svar: Tack! Det är riktigt viktigt att lyssna på kroppen och nu känns det bättre igen. Kram 💖💖💖
Heléna

Lisa

Det gör du helt rätt i. :)
Vila nu ordentligt och ägna dig åt jobbet och dina nära och kära <3
Kram <3

Svar: Nu är jag utvilad och redo för bloggvärlden igen 😁💖Kram 💖
Heléna

petra

Förstår dig vännen, krya på dig o vila nu och gör det som känns bäst för dig,kramar

Svar: Tack så mycket vännen 😍 Kramar 💖💖💖
Heléna

Yasmine

Ta hand om dig vännen ❤️❤️❤️ Vi ses nästa vecka! Kram

Svar: Tack så mycket vännen! 😍 Kramar 💖💖💖
Heléna

Annie - Stora Små Äventyr

Ta hand om dig! Kramar

Svar: Tack så mycket fina du! Kramar 💖💖💖
Heléna

Biggeros

Nej, så tråkigt men förståeligt min vän. Lägg nu fokus på dig själv och de dina så är du så välkommen åter ❤
Ta hand om dig och styrkekramar <3

Svar: Tack! Kramar vännen 💖💖💖
Heléna

Jasmine

Helt rätt! Ta vara på dig. <3

(Sent) Svar: Tack så mycket för din omtänksamma kommentar om att vilja träffa familjen då vi går i väntan på en liten.

Kram

Svar: Tack! Har haft en välbehövlig paus 😊💖
Kram 💖
Heléna

Beatrice

Hoppas du får det bra under din paus!! ❤️ Ta hand om dig!

Svar: Tack fina du!!! Kramar 💖💖💖
Heléna

Hilma Eklund

Åh det låter helt rätt fina du! Ta en paus i veckan och tänk på dig själv och fokusera på att ta det lite lugnare ❤️ stoooor kram!

Svar: Tack så mycket vännen! Stoooor kram tillbaka 💖💖💖
Heléna

Sara Ekman

Låter sunt, ta hand om dig så hörs vi nästa vecka <3 Kram

Svar: Tack så mycket! Kramar 💖💖💖
Heléna

Ullie

så klart du behöver vi väntar på dej här
ta hand om dej fina och vila ej nu kramar om <3

Svar: Tack så mycket finaste du!!! Massor av kramar raring 💖💖💖
Heléna

Emelie Andersson

Njut och ta din tid! Vi finns kvar fina du ❤️

Svar: Tack så mycket vännen! Kram fina du 💖💖💖
Heléna

https://siliiins.blogg.se/

Ta hand om dig :)

Svar: Tack vännen! Kram 💖💖💖
Heléna

Veiken

Självklart måste du ta hand om dig själv i första hand!
Då önskar jag dig en trevlig helg och att du mår bra!
Kramar <3

Svar: Tack så mycket! Kram 💖
Heléna

ajlimullersandvik.blogg.se

ABSOLUT, vila och mys med dina nära och kära när du får möjlighet :) Och kanske försök skynda långsammare, om du får möjlighet, kanske gå ner lite i procent igen om sjukersättningen tillåter? Stor kram kära du :)

Svar: Nu är jag tillbaka och känner mig redo att ta itu med vardagen igen med allt vad den innebär 😁💖Stor kram tillbaka bästa babe 💖💖💖
Heléna

Anonym

Jag känner samma, så bloggandet blir som det blir :) ta hand om dig kramis

Evas blogg

Svar: Då hoppas jag att du också får möjlighet att ta hand om dig vännen! Kramar 💖
Heléna

Carina

Kryakram och var rädd om dig! <3

Svar: Tack snälla du! Kram 💖💖💖
Heléna

Carolina

Blir så ledsen att höra att du inte mår någon vidare, men klokt att du lägger bloggen åt sidan. Hoppas lite vila och återhämtning kommer göra susen för dig. All kärlek till dig <3

Svar: Tusen tack fina du!!! Nu känns det bättre efter pausen. All kärlek tillbaka vännen 💖 Kramar 💖
Heléna

Bland Kastruller och Vinglas

Bra att hålla paus! Ta hand om dig!!
Kram Kajsa

Svar: Tack snälla du! Kram 💖
Heléna

Fotograf - FuckCancer - Tessie

Mycket bra av dig att lyssna på dig själv och lägga din kraft och fokus på det du behöver. Jag hoppas du känner dig laddat och återhämtad. <3
Sv: Men tack fina du, kul att du gillade att läsa svaren på den lilla frågestunden. Kram

Svar: Tack så mycket! Det känns mycket bättre nu efter pausen - den var välbehövlig 💖 Kram 💖
Heléna

Carro

Skickar en stor kram, ta hand om dig! <3

Svar: Tack så mycket! Stor kram tillbaka 💖💖💖
Heléna

Alice

Många kramar till dig, vila ordentligt. <3

Svar: Tack fina du! Många kramar tillbaka vännen 💖💖💖
Heléna

Jasmine

Svar: Tack för din fina kommentar och visade omtanke, jag och bebis i magen mår bra.

Roligt att du gillade det handgjorda studentkortet, tack för berömmet.

Kram

Svar: Så skönt att höra! Så mysigt med en liten bebis i magen 😊Kram 💖💖💖
Heléna